Scouts - Wolven Troep

Ben jij een jongen of meisje tussen de 11 en 15 jaar en heb je zin in actie? Dan is onze scoutsafdeling, de Wolven Troep misschien wel iets voor jou! Met activiteiten als pionieren, vlotvaren, primitief koken, hiken, kamperen, een dropping of een potje volleybal probeert de leiding iedere week weer een gevarieerd en avontuurlijk programma neer te zetten. De scouts zijn echter ook al relatief zelfstandig en gaan tijdens een hike gerust zelf op pad! Op deze manier creëren we ongemerkt heel veel zelfstandigheid en leer je samen te werken binnen een groep. Uiteindelijk is het hoogtepunt het zomerkamp waarin we een week met elkaar op pad gaan in binnen- of buitenland!

Leeftijd

11 t/m 15 jaar

Draaitijd:

Zaterdag van 13:30 tot 16:30 uur

Neem contact met ons op via het contactformulier

Leiding

De leiding bestaat uit gemotiveerde vrijwilligers.
De leiding is erkent door het volgen van start-, programma- en kamptraining en een ehbo cursus

Aanmelden

Een keer meedraaien met de scouts? Of gewoon wat meer informatie? Neem gerust contact met ons op! We maken dan geheel vrijblijvend een afspraak om een keer te komen kijken, dit kan 3 keer gratis en zonder verdere verplichtingen. Hierna kun je (betalend) lid worden. Je kan dan een inschrijfformulier krijgen bij de leiding.