Sponsors

Naast onze vrijwilligers wordt onze vereniging actief gesteund door een aantal bedrijven die adverteren op ons reclamebord langs de Groene Kruisweg of ons belangeloos voorzien van een geldelijke bijdrage of materiaal. Onze vereniging is altijd op zoek naar mensen of bedrijven die ons hiermee kunnen helpen. Heeft u dus, om maar wat te noemen; brandhout of bouwmateriaal over? Kunnen wij bij u specifiek gereedschap lenen? Kunt u ons voorzien van specifieke kennis of kunt u ons op een andere manier helpen? U kunt altijd contact met ons opnemen, ook om te zien wat wij voor u kunnen betekenen!!!

Reclamebord

Adverteren op een zichtlocatie langs de Groene Kruisweg, net voor de McDonalds Spijkenisse? U kunt al adverteren op een reclamebord van 5 meter bij 60 cm. Andere maten zijn natuurlijk ook mogelijk. Neem voor meer informatie gerust contact met ons op!

Sponsors

Scouting Ruwaard van Puttengroep wordt gesponsord door: